درباره فرش ماشینی کاشان چه می دانید ؟

سه شنبه 25 دی 1397
19:02
کمیل قاسمی

حتما هر گاه صحبت از فرش شده است نام شهر کاشان به ذهنتان خطور کرده است زیرا این شهر در بین شهر های تولید کننده فرش از بهترین هاست . ما در این مقاله به بررسی حصولات فرش کاشان و همچنین مدل های عرضه شده کاشان به صورت 700 ، 1000 ، 1200 و 1500 شانه که دارای نخ آکریلیک هیت ست شده بوده و از کیفیتی بینظیر نیز برخوردار می باشد میپردازیم.

حتما هر گاه صحبت از فرش شده است نام شهر کاشان به ذهنتان خطور کرده است زیرا این شهر در بین شهر های تولید کننده فرش از بهترین هاست .

اولین فرش های ماشینی ابتدا در شهر کاشان تولید شده اند . در حدود دهه 50 شمسی شرکتی در کاشان با نام کارخانه مخمل و ابریشم کاشان از ماشین های مخمل بافی ژاکارد استفاده کرد و موفق به تولید اولین فرش های ماشینی شد .



در ابتدا که شرکت های تولید فرش ماشینی تعداد محدودی داشتند رقابت زیادی بین آن ها ایجاد نشده بود اما با گذشت زمان و گسترش صنعت فرش ماشینی ، تولیدکنندگان سعی داشتند محصولات با کیفیت تر را با قیمت مناسب تولید کنند تا در رقابت پیروز شوند .

با این تفاسیر کیفیت فرش ماشینی کاشان روز به روز بیشتر می شد و تنوع های بسیار زیاد در انواع و طرح و رنگ فرش ها ایجاد شد .

امروزه حدود 1000 واحد فعال در زمینه تولید فرش ماشینی در کاشان فعالیت می کنند که تمامی مراحل تولید فرش اعم از ریسندگی و بافت و تکمیل فرش را به صورت تخصصی انجام می دهند .

حال می خواهیم درباره فرش کاشان و تنوع و کیفیت های آن ها بیشتر صحبت کنیم .


فرش ماشینی کاشان

تنوع فرش های ماشینی که امروزه در بازار عرضه می شوند بسیار زیاد است . این فرش ها دارای جنس ، شانه ، تراکم ، طرح و رنگ های مختلف و گسترده ای هستند .

فرش های ماشینی 500 شانه ، 700 شانه ، 1000 شانه و 1200 شانه از جمله محصولات رایج فرش کاشان هستند که می توان گفت هر کدام از این ها برای اولین بار در این شهر بافته شده اند .

فرش 1500 شانه هم از جدید ترین انواع فرش ماشینی است . فرش های ماشینی دیگر هم در کاشان تولید میشوند که به دلیل دارا بودن بافت و شانه و تراکم های مختلف با نام های گلیم فرش ، گلیم جاجیم ، گلیم گبه و غیره شناخته می شوند .



فرش کاشان با بهره گیری از بهترین ماشین آلات بافت فرش که ساخت شرکت وندویل بلژیک و شونهر آلمان هستند بافته می شود .

برای نخ های به کار رفته در فرش یعنی نخ خاب و نخ تار و پود فرش از بهترین الیاف ها استفاده می شود . امروزه برای افزایش کیفیت فرش ماشینی کاشان برای نخ خاب فرش از نخ اکریلیک هیت ست استفاده می شود .

با توجه به حجم زیاد تولید فرش در این شهر تنوع بسیار زیادی در طرح و ابعاد محصولات وجود دارد و شما با هر سلیقه ای می توانید فرش مورد نیازتان را در بین تولیدات این شهر بیابید .


طرح های جدید فرش کاشان برای سفارش و خرید
در صورتی که به دنبال جدیدترین طرح های فرش ماشینی کاشان هستید و میخواهید یک طرح جدید و متنوع را برای خانه خود داشته باشید ، پیشنهاد من به شما خرید محصولات 1200 شانه و 1500 شانه می باشد ، زیراکه این محصولات دارای شانه و تراکم مناسبی بوده و از کیفیت فوق العاده ای نیز برخوردار می باشد.
محصولات فرش 1200 و 1500 شانه ار تنوع بالایی برخوردار بوده و تنوع طرح و رنگبندی آنها بسیار مناسب و زیبا می باشد ، در صورتی که به دنبال طراحی جدید و شیک برای خانه خود هستید بدون شک محصولات فرش کاشان انتخابی مناسب برای شما هستند.
از طرح های محبوب فرش کاشان می توان به شاه عباسی ، حوض نقره ، مانا ، طوبی ، ناردون ، نسترن و ... اشاره داشت ، در صورتی که شما می خواهید یک خرید مناسب را داشته باشید به شما پیشنهاد میکنیم که مقاله مدل های فرش ماشینی کاشان را که به معرفی جدیدترین مدل و طرح های قالی کاشان پرداخته است بپردازید.
توجه داشته باشید که محصولات فرش کاشان به صورت بینظیری دارای عمر طولانی و کیفیتی عالی می باشد و مناسب برای خرید شما خواهد بود ، در صورتی که به دنبال رنگبندی های جدید و دستباف گونه نیز هستید می توانید مقاله گفته شده را دنبال کنید.

موضوعات: فرش کاشان,
[ بازدید : 358 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به فرش ماشینی کهکشان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]